Bekijk nu al de eerste beelden van het nieuwe seizoen van Hoe Zal Ik Het Zeggen?

Bekijk nu al de eerste beelden van het nieuwe seizoen van Hoe Zal Ik Het Zeggen?

Vanaf 2 december 2019 om 20.35 op maandag bij VTM

Story image

Daft Punk komt Franse les geven, het leger moet een volledige wijk in Antwerpen in veiligheid brengen omdat het internet op is en een slechthorige Batman vraagt hulp aan de 8-jarige Isaiah om The Joker te kunnen klissen… Hoe zullen we het zeggen? Kort en bondig: Jens Dendoncker is back met een nieuw seizoen Hoe Zal Ik Het Zeggen?. Dat belooft een hoop nieuwe boodschappen en wekelijks 1 BV die eraan hangt.

Productiehuis Shelter weet als geen ander unieke berichten over te brengen aan nietsvermoedende maar nauwkeurig uitgekozen ‘slachtoffers’. Ook dit derde seizoen wordt het een warme combinatie van emotionele, geestige en stoutere boodschappen, al was het geen evidentie om met een cameraploeg de tenten op te slaan zonder dat het slachtoffer van de prank lucht kreeg van wat er gaande was.

Story image

Bedenkers Tim Van Aelst en Sofie Peeters van Shelter:“Na seizoen twee was er aangekondigd dat er voorlopig geen derde seizoen kwam, simpelweg omdat Jens én het programma te bekend waren geworden om nog mensen te kunnen beetnemen. Maar de goesting was zowel bij ons als bij Jens zo groot dat we het toch maar geriskeerd hebben. Helaas is onze voorspelling wél uitgekomen want oh my, wat was het moeilijk. Er zijn voor het eerst in drie seizoenen een tiental opnames in de vuilbak verdwenen om die reden, maar er bestaan ergere dingen als slachtoffer zijn van eigen succes. Gelukkig hadden we die marge ook voorzien in het opnameschema en zijn we vandaag heel trots op het resultaat. De pranks zijn nog dieper uitgewerkt én gaan nog verder dan voordien. Wij hopen van harte dat dat ook de kijker opvalt, want ook voor hen doen we het nu eenmaal.”

NIEUW

  • De vondeling:
    Wat als… (klopt, dat is dat andere programma van Shelter) een radeloze moeder haar baby te vondeling legt bij een niet zo toevallig gekozen bewoner van een niet zo toevallig gekozen huis? Tot de mama op haar passen terugkomt omdat de bewoner in kwestie wel een heel ambetante of opmerkelijke eigenschap blijkt te hebben. Voor de what the hell is hier net gebeurd?-momenten één adres: deze rubriek.
  • De hooligans:
    Krijg ze maar eens op je bord, een 8-koppige bende hooligans die het op je gemunt heeft terwijl je geen flauw benul hebt wat je verkeerd hebt gedaan. Het is nochtans eenvoudig: niets, intégendeel. De in eerste instantie geïntimideerde slachtoffers zijn personen die stuk voor stuk van goudwaarde zijn voor de geheime boodschapper van dienst. Op de tonen van Take on Me van A-Ha worden ze vergast op een zeer warme, emotionele bedanking waarbij een zakdoek on set en thuis nooit ver weg is. Doet ons er meteen aan denken dat Kleenex misschien ook eens aangeschreven moet worden om sponsor te worden, meteen een idee voor Jens Dendonckers afsluitende rubriek in elke aflevering.
  • Jups, ’t is Jens, die BV weet je wel:
    Lastig he, zo herkend worden. Zò ambetant vindt hij het, die Jens, dat hij de roem eigenlijk zélf gaat opzoeken bij zijn niet zo toevallige passant, medereiziger of bankjeszitter. In deze rubriek is Jens gewoon zichzelf om zijn fans (daar gaat hij toch vanuit) in hoogsteigen persoon een hoogst persoonlijke boodschap te brengen. Ze hoeven zich daarbij totaal geen zorgen te maken dat er ergens een verborgen camera staat. Of wel? Of niet? Of wel? Wat is het nu eigenlijk?
Story image

INTERNATIONAAL SUCCES

Niet om overvallers op ideeën te brengen, maar Shelter heeft met Hoe Zal Ik Het Zeggen? een Emmy Award voor Non-Scripted Entertainment in huis, alsook een Gold Award vanop het World Media Festival in Hamburg en een beeldje voor Beste Nieuwe Comedy op MIP TV in Cannes. 

Buitenlandse versies worden al uitgezonden in Portugal (de topper op zondagavond), Duitsland en Nederland en verder is het format ook verkocht aan Australië, Italië, Spanje, Noorwegen, Zweden, Mexico, Frankrijk, de US en de UK. Ook met andere landen lopen momenteel gesprekken.

AFLEVERING 1 OP MAANDAG 2 DECEMBER OM 20.35

Story image

Broer en manager Kevin is het beu dat Niels Destadsbader zo’n sloddervos is. Zijn sleutels, trui, iPad, smartphone,… Alles heeft hij al eens kwijt gespeeld en dat zorgt voor veel problemen die Kevin en hun ouders continu moeten oplossen. Bij wijze van spreken half VTM wil Niels nu een lesje door hem te laten geloven dat hij gehackt is.

De 16-jarige Viktor heeft van Frans weinig fromage gegeten. Hij doet er dan ook veel te weinig voor op school en zijn ouders Peter en Annemie en ont vraiment marre. Een gesprek in het Frans voeren zou wel eens gênant kunnen zijn voor Victor. Zeker tijdens een meet & greet in de Qmusic-studio’s met je idolen van het Franse elektronische DJ-duo Daft Punk. Je suis, tu es, il est, harder better faster stronger. Euh c’est quoi ça?…

De 17-jarige Bauke heeft een emotionele boodschap voor haar opa Jos. Vier jaar geleden kreeg het meisje plots een hartstilstand. Haar opa is haar meteen beginnen reanimeren en redde haar leven. Nu hij de ongeneeslijke spierziekte ALS heeft, voelt Bauke zich machteloos. “Opa heeft mij mijn leven teruggegeven en ik kan dat nu niet terug doen. Daar zit ik echt mee. Daarom wil ik hem nog één keer keihard bedanken.” Jens schakelt Jos’ muzikale held Guy Swinnen in en zijn koersidolen Roger De Vlaeminck en Niels Albert. 

Glenn doet niets in het huishouden en al zeker niet de afwas. Pas op: zijn lief Sihan vindt hem een topkerel, maar Glenn moet toch eens de Dreft in duiken. Sihans subtiele hints werken helaas niet. Gelukkig is Jens doorgaans minder fijngevoelig.

BEKIJK HIER AL DE EERSTE BEELDEN VAN HET NIEUWE SEIZOEN:

Deze preview is te delen via volgende embed-code:
<div style="position:relative;height:0;padding-bottom:56.25%;"><iframe src="https://player.medialaancdn.be/embed-stable/min-embed/embed.html#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" frameborder="0" allowfullscreen style="position:absolute;width:100%;height:100%;left:0;top:0;"></iframe></div>

Niet voor publicatie:
Fotomateriaal vind je op https://persweb.be

 

 

 

 

 

Over VTM

Voor journalisten en fotoredacties

Alle teksten, fotomateriaal, grafisch materiaal, logo’s, merken en audiovisueel materiaal zijn eigendom van DPG Media. Het gebruik is niet toegestaan zonder voorafgaandelijke toestemming van DPG Media, ofwel via e-mail ofwel voor fotomateriaal via het ontvangen van een login op https://persweb.be/. Het gebruiken van een login houdt in dat je instemt met de gebruiksvoorwaarden en geldende rechten. 

Klik hier voor de uitgebreide fotodatabank

Klik hier voor de newsroom van DPG Media

Klik hier voor de newsroom van Qmusic en Joe

Voor kijkers en surfers 

Geen persgerelateerde vragen? Contacteer de customer service van DPG Media via info@dpgmedia.be

VTM
Medialaan 1
1800 Vilvoorde